8D
Rezolvarea problemelor prin 8D cuprinde trei etape principale de corectie:
Sa se actioneze rapid, pentru izolarea imediata a problemei si protejarea clientului.
- Gasirea cauzei radacina si repararea acesteia cu o actiune corectiva permanenta.
- Prevenirea repetarii problemei in viitor, prin identificarea si implementarea de actiuni preventive.
Instruirea corecta a persoanelor cheie in orice organizatie este esentiala pentru finalizarea cu succes a procesului 8D.
Obiective:
Durata: 2 zile (fara testarea initiala)
Grup tinta
- Proprietari de procese, sefi de departamente, persoane cheie din echipele de proces.
- Sefii de echipa, Team Lideri, persoane cheie, talentele din organizatie.
Beneficii :
- Identificarea riscurilor de neconformitate din procesele existente in cadrul organizatiei si prevenirea ca erorile de proces sa ajunga la client.
- Reducerea duratelor in care procesele cu probleme isi reiau activitatea, cu minimizarea risipei, economii de resurse, timp si bani.
- Initierea unei culturi a calitatii pe toate palierele unui proces.
