CAMPION

Obiectiv:

Metodologiile Lean si Six Sigma au demonstrat de-a lungul ultimilor treizeci de ani ca este posibil sa obtii imbunatatiri dramatice in ceea ce priveste costurile, calitatea si respectarea termenelor de livrare prin concentrarea asupra performantelor proceselor. In timp ce Six Sigma este focalizata pe reducerea variatiei si cresterea randamentului proceselor urmand o abordare de rezolvare a problemelor cu ajutorul instrumentelor si tehnicilor statistice, Lean este in principal preocupata de eliminarea risipei si imbunatatirea fluxurilor prin aplicarea principiilor Lean si printr-o cale bine definita de implementare a fiecaruia dintre aceste principii. Nivelul Champion este nivelul de introducere in metodologie si ar trebui sa fie accesibil intregii echipe de management.

Cui se adreseaza cursul:

Cursul este destinat top Management-ului, Manageri sau Proprietari de procese din conducerea executiva, sefi de departamente sau proprietarilor de procese din conducerea executiva – care au sarcina de a mentine performantele proceselor in care sunt implicati si de a veghea la ameliorarea lor continua.

  • Durata: Cursul se desfasoara pe durata a 0.5 zile, cu un total de 4 h

Continutul cursului:

  • Identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor in cadrul propriei organizatii; Reducerea duratelor proceselor, minimizarea risipei, economii de resurse, timp si bani).

  • Identificarea principiilor abordarii DMAIC si ale metodologiei Lean Six Sigma prin simularea unui proces.

  • Definirea notiunilor de baza: Defect, Oportunitate, Valoare adaugata, Risipa.

  • Exemplificare si calcul al performantelor procesului: Eficienta, Durata procesului, Intermediare, Randament, Defect la Milion de Oportunitati, Sigma.

  • Lucrul in echipa.

Lean Six Sigma cuvinte
  • Elaborarea hartii procesului.

  • Analiza Valorii Adaugate din punctul de vedere al clientului si evidentierea risipei.

  • Implementarea ameliorarilor propuse de catre echipa pentru fluidizarea procesului, eliminarea activitatilor care nu aduc valoare si minimizarea variatiei calitatii.

  • Calcularea performantei financiare si evidentierea impactului financiar al cresterii nivelului sigma al procesului in urma aplicarii metodologiei.

  • Identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor in cadrul propriei organizatii; Reducerea duratelor proceselor, minimizarea risipei, economii de resurse, timp si bani).

  • Identificarea principiilor abordarii DMAIC si ale metodologiei Lean Six Sigma prin simularea unui proces.

  • Definirea notiunilor de baza: Defect, Oportunitate, Valoare adaugata, Risipa.

  • Exemplificare si calcul al performantelor procesului: Eficienta, Durata procesului, Intermediare, Randament, Defect la Milion de Oportunitati, Sigma.

  • Lucrul in echipa.

  • Elaborarea hartii procesului.

  • Analiza Valorii Adaugate din punctul de vedere al clientului si evidentierea risipei.

  • Implementarea ameliorarilor propuse de catre echipa pentru fluidizarea procesului, eliminarea activitatilor care nu aduc valoare si minimizarea variatiei calitatii.

  • Calcularea performantei financiare si evidentierea impactului financiar al cresterii nivelului sigma al procesului in urma aplicarii metodologiei.

Lean Six Sigma cuvinte
Solicita o oferta personalizata