CENTURA VERDE

Obiectiv

Prin prezentari interactive, exercitii practice, activitati de grup, simulari si exemple concrete acest curs isi propune o intelegere aprofundata si corecta a elementelor fundamentale si a principiilor de baza ale metodologiei Lean Six Sigma. La finalul cursului participantii vor fi in masura sa:

  • Inteleaga si sa explice beneficiile metodologiei Lean Six Sigma si a abordarii structurate pe etape DMAIC

  • Aplice principiile de baza ale metodologiei, precum si instrumentele aferente fiecarei etape

  • Propuna, demareze si conduca cu succes proiecte concrete de optimizare a unor procese.

  • Durata: Cursul se desfasoara pe durata a 5 zile.

Continutul cursului

Cursul are ca obiectiv transferul de competente pentru insusirea cunostintelor teoretice de baza si generale initiale, precum si a competentelor generale si specifice referitoare la:

  • Managementul proceselor (organizarea locului de munca, identificarea tendintelor de variatia a procesului si a cerintelor clientului, proiectarea metodelor de analiza si imbunatatire a procesului, imbunatatirea procesului, dezvoltarea sistemului intern de imbunatatire continua a proceselor)

  • Competentele fundamentale: dezvoltare personala continua, rezolvarea problemelor, comunicarea informatiilor necesare pentru imbunatatirea proceselor

  • Identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor in cadrul propriilor organizatii

  • Utilizarea unui vocabular comun (standard) propriu metodologiei Lean Six Sigma si intelegerea principiilor fundamentale ale abordarii DMAIC, cu scopul de a contribui la rezolvarea problemelor si la ameliorarea proceselor

  • Lucrul in echipa, utilizind principalele instrumente ale metodologiei Lean Six Sigma

Lean Six Sigma cuvinte

Evidentierea, in fiecare faza a metodologiei, a celor mai importante instrumente utilizate:

  • Livrabile ale unui Proiect Six Sigma Definirea unui Proces

  • Cracteristice Critice pentru Calitate (CTQ)

  • Cele sapte elemente ale risipei: Supraproductia, Corectarea, Stocurile, Miscarea, Supraprocesarea, Transportul, Asteptarea

  • 5S: Curata, Sorteaza, Ordoneaza, Standardizeaza, SustineCostul Slabei Calitati (COPQ)

  • Metrice Six Sigma de Baza, incluzand DPU, DPMO, FTY, RTY Durata Ciclului

  • Intocmirea Cazului de Afaceri si a Diagramei Proiectului

  • Statistici de baza Six Sigma

  • Distributii Normale si Normalitate

  • Statistica Inferentiala

  • Concepte Generale si Scopul Testarii Ipotezelor

  • Tipuri de Testare a Ipotezelor (cu Date Normale sau cu Date Non-Normale)

  • Regresie Liniara Simpla (Corelatii, Ecuatii de Regresie, Analiza Reziduala)

  • Controlul Statistic al Proceselor (SPC)

  • Grafice de control pentru puncte individuale, esantione, proportii, date atributive, etc.

Solicita o oferta personalizata