DESIGN THINKING

Scopul trainingului:

Toate organizatiile se confrunta cu diverse situatii cum ar fi definirea strategiei, lansarea de produse si servicii noi, rezolvarea de probleme si asa mai departe; toate acestea in acel mediu VUCA (Volatilitate, Incertitudine, Complexitate si Ambiguitate). Cand vorbim de inovatie in general sau de metode inovatie una dintre cele mai potrivite metode este Design Thinking. Fiecare organizatie, ar trebui sa-si “antreneze” creierul in aceasta metoda pentru asi creste agilitatea si puterea de inovare.

Obiectivul principal al acestui curs este sa va ajute organizatia sa proiecteze produse, servicii, procese, solutii, strategii, si experiente mai bune. Design thinking va ajuta echipele sa dezvolte solutii la problemele pe care le aveti in mod practic si inovativ. Astfel alaturi de suita de instruiri Lean Six Sigma, organizatia dumneavoastra va avea toate premisele sa gaseasca cele mai bune solutii pentru oportunitatile de imbunatatire pe care le aveti. Fiind o abordare orientata pe oameni, utilizand prototiparea ca mijloc principal si un proces inovativ de proiectare, design thinking va permite organizatiei dumneavoastra sa ajunga la nivelul urmator de performanta in inovare. Prin acest training, veti dezvolta o intelegere solida ale fazelor si metodelor din cadrul design thinking.

Obiective:

La finalul cursului participantii vor fi capabili sa:

  • Inteleaga ce inseamna si cum se aplica Design Thinking.

  • Faca brainstorming pentru idei inovative.

  • Aplice metoda design thinking pentru rezolvarea problemelor intr-un mod inovativ si creative.

  • Creeze prototipuri pentru a teste o idee cat mai repede posibil, inainte de a face o investitie mare in timp si bani.

  • Intelegerea problemelor din perspectiva clientului si legatura cu conceptul de VoC (Voice of Customer) / Vocea Clientului.

  • Foloseasca metode practice de design thinking in fiecare stadiu al rezolvarii problemei, cu ajutorul instrumentelor utilizate in metoda.

  • Initieze o noua cultura de lucru bazata pe o abordare concentrate pe client/utilizator, empatie, ideatie, prototipare si testare cu jocuri.

  • Defineasca un plan pentru iteratia unei idei.

  • Durata: 2 zile.

Tematica abordata:

  • Ce este Design Thinking, cand / unde se aplica si de ce este atat de popular.

  • Vocea Clientului si Identificarea Nevoilor lui.

  • Design Thinking si Gandirea Bazata pe Solutii.

  • Fazele Metodei Design Thinking: Empatizare, Definire, Ideatie, Prototipare, Testare.

  • Studii de Caz si Aplicabilitate Practica.

Optimizare Agile Design Thinking iconite
Solicita o oferta personalizata