FUNDAMENTELE STRATEGIEI IN REALITATE

Scopul trainingului:

Abilitatile de definire si implementare a strategiei sunt absolut cheie pentru a face fata la provocarile mediului VUCA (Volatilitate, Incertitudine, Complexitate si Ambiguitate) in care traim azi.

Acest program de instruire se adreseaza celor care doresc sa inteleaga De Ce? functioneaza organizatiile, care este contextul si directia programelor si proiectelor de optimizare, care este obiectivul unui sistem de Management al Performantei.

Toate activitatile pe care le desfasuram intr-o organizatie trebuie sa se desfasoare, avand la baza strategia acelei organizatii. Cum se stabileste acea strategie, care sunt factorii externi si interni pe care trebuie sa-i aveti in vedere in momentul definirii strategiei, cum va asigurati ca strategia este implementata si apoi monitorizata si in plus cum va asigurati ca toti oamenii din organizatie inteleg si sprijina implementarea strategiei?

Echipa noastra are o experienta vasta in definirea si implementarea strategiei in companii mari, medii si mici, astfel, pe langa pregatirea teoretica, veti putea beneficia si de aplicabilitatea practica.

Obiective:

La finalul cursului participantii vor fi capabili sa:

  • Inteleaga ce inseamna VUCA si cum ne este afectata strategia organizatiei.

  • Defineasca conceptul de strategie, inclusiv modul de integrare in organizatie.

  • Conduceti un proces de definire a strategiei sau sa fiti capabili sa-l intelegeti din pozitia unui contributor la definirea strategiei.

  • Formulati planuri de afaceri eficace.

  • Va asigurati ca strategia definita va fi implementata cu succes in cadrul organizatiei.

  • Intelegeti cum puteti transforma slabiciunile in puncte forte si de asemenea amenintarile mediului VUCA in oportunitati.

  • Cum sa definiti o structura de management al performantei care sa fie in concordanta cu strategia definita.

  • Inteleaga cum se defineste strategia, cum se translateaza aceasta in obiective strategice la nivelul organizatiei, cum se “traduc” aceste obiective la nivelul fiecarui angajat in parte prin exercitii si studii de caz reale.

  • Durata: 3 zile.

Tematica abordata:

  • Mediul VUCA si implicatiile sale

  • Principiile planificarii strategice in mediul VUCA

  • Organizatia bazata pe valoare si analiza ei (SWOT, PESTEL, etc.)

  • Intrebarile cheie in definirea stretegiei: CE, DE CE, CUM si CAND

  • Intelegerea Ambitiei si Scopului organizatiei, inclusiv a valorilor ei

  • Cultura organizatiei – unde va aflati azi si unde vreti sa ajungeti

  • Formularea obiectivelor strategice si implementarea lor

  • Definirea avantajelor competitive pe care le aveti

  • Cum traducem obiectivele strategice si cum cream responsabilizarea la nivelul organizatiei

  • Integrarea cu Procesul de creare a valorii – Managementul Performantei, Optimizarea si Automatizarea Proceselor (Lean Six Sigma)

Strategy Fundamentals in Real life
Solicita o oferta personalizata