LEAN FUNDAMENTE
LEAN Fundamente ajuta organizatiile sa defineasca principiile, conceptele si tehnicile necesare transformarii dintr-o intreprindere traditionala intr-una centrata pe procese si clienti. Workshop-ul LEAN are aplicabilitate in orice fel de procese: productie si servicii, deoarece urmareste identificarea cauzelor de origine ale unei probleme, gasirea si implementarea unor solutii comune, viabile si care sa reziste in timp, ceea ce conduce in timp la o cultura organizational ce imbratiseaza calitatea si clientul, sub toate aspectele sale.
Obiective:
Durata: Cursul se desfasoara pe parcursul a 3 zile, cu un total de 24 ore.
Tematica abordata:
Definirea conceptelor de client si proces
Scurt istoric al metodologiilor Lean
Diferente si complementaritate intre Lean si Six Sigma
Valoare adaugata, valoare de business si non-valoarea activitatilor
Modele de organizare a spatiului de lucru
Cele 7 Muda sau cele 7 surse de pierdere in activitatea unei organizatii
Sistemele de prevenirea a greselilor (Poka-yoke)
Conceptul de management vizual
Simulare de proces – rularea procesului standard, apoi optimizat cu castiguri rapide, in final optimizat LEAN (cu redesign proces)