LEAN FUNDAMENTE

LEAN Fundamente ajuta organizatiile sa defineasca principiile, conceptele si tehnicile necesare transformarii dintr-o intreprindere traditionala intr-una centrata pe procese si clienti. Workshop-ul LEAN are aplicabilitate in orice fel de procese: productie si servicii, deoarece urmareste identificarea cauzelor de origine ale unei probleme, gasirea si implementarea unor solutii comune, viabile si care sa reziste in timp, ceea ce conduce in timp la o cultura organizational ce imbratiseaza calitatea si clientul, sub toate aspectele sale.

Obiective:

  • Intelegerea beneficiilor ce rezulta din aplicarea principiilor LEAN, a diferentelor dintre managementul operational si abordarea activitatii end-to-end , cu preocupare pe cerintele clientilor.
  • Explicarea metodologiei si a celor mai bune practici  in administrarea proceselor.

  • Intelegerea impactului pe care LEAN il are asupra oamenilor, tehnologiilor folosite si proceselor existente.

  • Durata: Cursul se desfasoara pe parcursul a 3 zile, cu un total de 24 ore.

Tematica abordata:

  • Definirea conceptelor de client si proces

  • Scurt istoric al metodologiilor Lean

  • Diferente si complementaritate intre Lean si Six Sigma

  • Valoare adaugata, valoare de business si non-valoarea activitatilor

  • Modele de organizare a spatiului de lucru

  • Cele 7 Muda sau cele 7 surse de pierdere in activitatea unei organizatii

  • Sistemele de prevenirea a greselilor (Poka-yoke)

  • Conceptul de management vizual

  • Simulare de proces – rularea procesului standard, apoi optimizat cu castiguri rapide, in final optimizat LEAN (cu redesign proces)

Lean Six Sigma nivel Lean avansat
Solicita o oferta personalizata